loading...

yadakyar

یکی از مهم ترین بخش هایی که در هر خودرو دیده می شود، سپر آن است. در صورت تصادف، اولین بخشی که امکان دارد آسیب ببیند، سپر خودرو است. سپر خودرو مانند یک گارد عمل می کند. بنابراین مانع آسیبات جدی به خودر

Hamid Reza Imani بازدید : 49 یکشنبه 13 آذر 1401 نظرات (0)

یکی از مهم ترین بخش هایی که در هر خودرو دیده می شود، سپر آن است. در صورت تصادف، اولین بخشی که امکان دارد آسیب ببیند، سپر خودرو است. سپر خودرو مانند یک گارد عمل می کند. بنابراین مانع آسیبات جدی به خودرو می شود. سپر در بخش عقب و جلو خودرو قرار می گیرد. رانندگان به منظور حفاظت از خودرو خود باید از سلامت سپر خودرو مطلع گردند. افراد بسیاری هستند که خواهان دانستن نحوه خرید سپر اصل پراید می باشند. بنابراین به این موضوع در ادامه خواهیم پرداخت. شما میتوانید برای اطلاع از لیست قیمت سپر پراید به فروشگاه لوازم یدکی یدک یار سر بزنید و در صورت نیاز قطعه مورد نیاز خودرو خود را خریداری کنید.

سپر اصل پراید چیست؟

سپر اصل پراید

سپر خودرو که به آن گارد محافظتی هم می گویند، از جنس پلاستیک، فلز یا فایبر گلاس است. در سپر شبکه هایی به یک دیگر تنیده شده است که به آن دیاق گفته می شود. کلیات این مجموعه ای که درباره آن توضیح دادیم، سپر یک خودرو را تشکیل می دهد. از جمله وظیفه اصلی که "سپر اصل پراید" دارد، خنثی کردن ضرباتی است که به بدنه خودرو امکان دارد وارد شود، بنابراین می تواند از جان سرنشینان محافظت کند.

برای خرید سپر اصل پراید چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در صورتی که خواستار خرید سپر خودرو بودید، نیاز است که برای داشتن یک خرید مطمئن حتما مواردی را مدنظر داشته باشید. این نکات کمک می کند شما بتوانید بهترین نمونه از یک سپر را خریداری کنید. موارد را به ترتیب برای شما بازگو می کنیم:

قیمت سپر ماشین

یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند در خرید تاثیرگذار باشد، قیمت است. همانطور که می دانید جنس های مختلفی در بازار قرار دارد. اصطلاحا برخی فیک برخی دیگر اصل هستند. با این اوصاف قیمت ها در این نمونه از کالا ها نوسان خواهد داشت. اما برای خرید باید قیمت را در نظر داشته باشید و حتما درباره آن تحقیق کنید.

جنس سپر

سپر اصل پراید

همانطور که می دانید جنس سپر (Bumper(car)) می تواند در طول عمر آن تاثیرگذار باشد. به همین جهت باید سعی داشته باشید  سپر هایی را که از جنس نرمی برخودار هستند و هرگز نمی شکنند و قابل تعویض می باشند را خریداری کنید. برخی سپر ها از جنس پلاستیک های خشک و شکننده هستند که با یک ضربه کوچک شکسته می شوند. بنابراین باید از خرید چنین سپر های خودداری کرد.

کیفیت پایه های سپر

بهتر است برای سپر از پایه های فابریک استفاده کرد.

لوازم روی سپر

روی سپر معمولا، چراغ مه شکن، چراغ راهنما، توری و... وجود دارد. در صورتی که هرکدام در تصادف شکسته شده باشند باید به فکر تعویض مجدد آن ها بود.

خار های سپر

سپر دارای تعدای خار است که بر روی آن تعبیه شده است. بهتر است آن ها را قبل از خرید بررسی کرد.

ویژگی های سپر اصل پراید

یکی از لوازم یدکی که برای محافظت از خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، سپر است. سپر می تواند علاوه بر دادن ظاهری زیبا به خودرو، محافظت بدنه و سلامت آن باشد. محل قرار گیری آن در بخش جلو و عقب خودرو به همین منظور تعبیه شده است. جنسی که برای تولید آن استفاده می شود، معمولا پلاستیک فشرده است. بنابراین در برابر فشار و ضربه می تواند مقاومت داشته باشد. اجزای تشکیل دهنده سپر بر اساس نوع و مدل خودرو با یک دیگر تفاوت دارند.

اما همگی آن ها دارای عملکردی یکسان برای خودرو هستند. برای نصب و تعویض سپر اصل پراید نیاز است که از افراد متخصص در این حوزه کمک گرفت. همچنین در سپر عقب خودرو هم باید انعطاف پذیری بالایی وجود داشته باشد و همچنین دارای جذب ضربه بالایی باشد. به همین دلیل در نمونه های اصل این موضوع بهتر مشاهده می شود. استفاده از متریال مناسب می تواند به این موضوع معنا ببخشد.

دارای قیمتی بسیار ارزان هستند.

اگر از فروشگاه های مطمئن خریداری شوند، دارای یکسال ضمانت رنگ پریدگی در صورت پوسته پوسته شدن خواهند بود.

با خرید سپر اصل پراید می توانید بهترین انطباق پذیری رنگ را برای خودرو و بدنه یافت.

بالا بودن کیفیت در رنگ هم یکی دیگر از ویژگی های سپر اصل است.

کلام پایانی

سپر اصل پراید در محافظت از این خودرو بسیار کاربرد دارد. به صورتی که نیاز است حتما رانندگان باید برای خرید سعی در انتخاب سپری داشته باشند که از جنس مناسبی برخوردار باشند. چرا که سپر عقب و جلو می تواند از خودرو و سرنشینان آن در برابر ضربات و تصادفات شدید محافظت به عمل بیاورند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 2,720
  • بازدید کلی : 10,154