loading...

yadakyar

سيستم دیسک و صفحه كلاچ (clutch) به عنوان يكى از مهمترين مجموعه ها در خودروهای دنده ای مطرح است و عملكرد صحيح آن، تاثير مستقيم در كاركرد خودرو دارد. در صورت بروز اشكال در اين سيستم حتى به شكل جزيى راند

Hamid Reza Imani بازدید : 373 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

سيستم دیسک و صفحه كلاچ (clutch) به عنوان يكى از مهمترين مجموعه ها در خودروهای دنده ای مطرح است و عملكرد صحيح آن، تاثير مستقيم در كاركرد خودرو دارد. در صورت بروز اشكال در اين سيستم حتى به شكل جزيى راندمان خودرو با مشكل مواجه خواهد شد. كلاچ بخشی از سيستم انتقال نيرو بوده كه عملكرد آن قطع و وصل نيروی انتقالی از موتور به جعبه دنده است. با كلاچ كردن می توان ارتباط بين موتور و جعبه دنده را براى مدت كوتاهى قطع و پس از رها كردن كلاچ، دوباره آن را برقرار نمود. برای همین دیسک و صفحه کلاچ یکی از مهم ترین قسمت های خودرو است. "خرید دیسک و صفحه کلاچ پژو پارس" در ایران موجود است و فقط باید دقت در خرید محصول اصل داشته باشید. در کل زمان معقول برای تعویض کلاچ پس از 50 تا 60 هزار کیلومتر است اما این عدد با توجه به نوع رانندگی می‌تواند کم و زیاد شود. برای مثال اگر در شهر رانندگی می‌ کنید و مخصوصا در ترافیک زیادی باشید، ممکن است این عدد به بین 30 تا 40 هزار کیلومتر برسد. از طرفی اگر کسی در مسیرهای جاده ای یا اتوبانی بیشتر تردد کند و از کلاچ زیاد استفاده نکند، این عدد به 70 تا 80 هزار کیلومتر افزایش پیدا می‌ کند. بنابر این زمان خرابی دیسک و صفحه به نوع رانندگی فرد بستگی دارد. "قیمت دیسک و صفحه پژو پارس" بسته به نوع و برند قیمت مختلف دارد و همچنین کیفیت متفاوت. "فروش دیسک و صفحه پژو پارس" در بازار زیاد است و سود جویان نیز جنس تقلبی به بازار ارائه می دهند و شما تنها لازم است به اصل بودن محصول دقت فرمایید.

دیسک و صفحه

اطلاعاتی در مورد پژو پارس

"پژو پارس" یا پژو پرشیا خودرویی محصول ایران خودرواست. این خودرو فیس لیفت پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶ و پژو ۶۰۵ الهام گرفته شده ‌است. این خودرو در زمان خودش به عنوان یک انقلاب در فیس لیفت‌ های ایرانی شناخته می ‌شود. خودرو پژو پارس با درابتدا با نام پرشیا به بازار عرضه شد؛ این خودرو در کشور سنگاپور به نام پژو ایکس۹ شناخته می‌ شود؛ ولی چندی بعد ایران خودرو که قصد صادرات پارس به بازار عربستانرا داشت، به دلیل عدم وجود حرفپ در زبان عربیو همچنین حساسیت اعراب به اسم پرشیا نام خودرو را به پژو سفیر تغییر داد. اما پس از اینکه این خودرو نتوانست مجوز صادراتبه بازار عربستان را پاس کند، نامش به پژو پارس تغییر یافت. پژو پارس تاکنون در انواع پارس سال با موتور XU7 L3، پارسelx  با موتور ۱۶ سوپاپ  XU7 L4، پارس ئی‌ ال‌ ایکس با موتور XUM ۱۹۰۵سی‌ سی و پارس ال‌ایکس با موتور TU5 تولید و عرضه می ‌شود. در خرداد ۹۹ بود که پس از متوقف شدن خط تولید پژو ۴۰۵ مدیر ایران خودرو پژو پارس را به عنوان جایگزین ۴۰۵ اعلام کرد. در مورد نمای داخلی این خودرو باید بگوییم که شباهت عینی فضای داخلی پارس با پژو ۴۰۵ می‌ تواند یک امتیاز منفی برای این خودرو باشد به طوری که داشبورد در داخل کابین تقریباً همان در پژو ۴۰۵ است البته با کمی تغییرات. گاهی اوقات نمی ‌توان تفاوت چند میلیون تومانی این خودرو را با پژو ۴۰۵ درک کرد ولی به هرحال راحتی بیشتر صندلی‌ها، فرمان پذیری برتر کلیدهای روی فرمان سیستم تهویه هوای اتوماتیک، طراحی مناسب غربیلک فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ از جمله چهره خودرو تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای این خودرو فراهم کرده‌ است. خرید دیسک و صفحه پژو پارس یک معیار مهم برای خودروی پژو پارس است. پس از تولید سال‌ها پژو پارس با داشبورد قدیم و امکانات پایین شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت که تغییراتی در داشبورد و داخل آن دهد که در این مدل امکاناتی چون تعبیه ۲ کیسه هوا، سیستم صوتی پیشرفته با بلوتوث و USB و AUX دریچه کولر برای سر نشینان عقب، کولر اتوماتیک، سنسور دنده عقب و… که در مدل‌های ال ‌ایکس و ئی‌ ال‌ ایکس دارای تنظیم برقی پشتی صندلی و بعضی تیپ‌ها غربیلک فرمان چرمی را نیز دارا می‌ باشد. این مدل از سال ۱۳۹۳ شروع به تولید شده‌ است که از سری داشبورد قدیم یک دوره تولید شده و سپس قطع تولید شد.

دیسک و صفحه

قیمت دیسک و صفحه برای پژو پارس

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس معمولی والئو ترک ایساکو: 1.410.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس معمولی پری دمپر والئو ترک ایساکو: 1860.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس معمولی والئو کره ایساکو: 1.790.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس ایساکو: 1.645.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس دایکن: 1.635.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس والئو: 1.745.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس سکو: 1.613.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس پری دمپر عظام: 1.020.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس لوک: 1.575.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس ELX سکو: 1.613.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس LX عظام: 1.430.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس کره والئو: 1.960.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس عظام: 909.000 تومان

قیمت دیسک و صفحه پژو پارس LX والئو ترک ایساکو: 1.974.000 تومان

تمامی موارد بالا کیت کلاچ است.

منبع:
yadakyar.com
fa.wikipedia.org
asbe-bokhar.com

تاریخ:16/06/1399

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 2,726
  • بازدید کلی : 10,160