loading...

yadakyar

  آپشن های مزدا 3 ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد \"مزدا 3 قدیم\" قرار داده ایم. این خودرو در مدل کامل امکانات نسبتاً کاملی از جمله 6 کیسه هوا ، سیستم صوتی حرفه ای با 6 بلندگو ، صندلی های جلوی

Hamid Reza Imani بازدید : 87 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

 

آپشن های مزدا 3

ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد "مزدا 3 قدیم" قرار داده ایم. این خودرو در مدل کامل امکانات نسبتاً کاملی از جمله 6 کیسه هوا ، سیستم صوتی حرفه ای با 6 بلندگو ، صندلی های جلوی گرم شونده ، چراغ های هالوژن ، ارتفاع قابل تنظیم روشنایی و چرخش در گوشه ها و همچنین سیستم شستشوی خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. ، کروز کنترل ، سانروف ، دوربین دید عقب و اهرم دنده پشت فرمان. در این مقاله اطلاعاتی درمورد خرید لوازم یدکی مزدا 3 قرار گرفته است پس با ما همراه باشید.

شما با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درمورد "راهنمای خرید لوازم یدکی مزدا 3" بدست می آورید. شاید بتوان گفت محبوب ترین خودروهای تولیدی این شرکت مزدا 3 نام دارد و نسل اول این خودرو از سال 2007 تا 2010 وارد بازار خودروی کشور شد. این خودرو با طراحی زیبا و جوان ، امکانات رفاهی متنوع ، شرایط فروش مناسب و قطعات با کیفیت ، فروش بسیار موفقی را در بازار ایران به دست آورده است. در سال 2010 بهمن تصمیم گرفت نسل اول مزدا 3 را با نسل اول مزدا 3 (Mazda3) جایگزین کند. ظاهر نسل دوم نسبت به گذشته مدرن تر است و از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بیشتری استفاده می کند.

مزدا 3

تاریخچه مزدا 3 در ایران

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "برند اصلی لوازم یدکی مزدا 3" با ما همراه باشید. با اینکه خودروسازی بهمن تیپ دوم این خودرو را به عنوان یک مونتاژ بهتر از نمونه ی اول معرفی کرد، برخی طرفداران این خودرو چنین پیشرفتی را نمی دیدند. به خصوص با توجه به طراحی خاص "بدون جلوپنجره" در جلوی خودرو ، این مدل در نگاه اول کمی عجیب و غیرمعمول به نظر می رسد ، که باعث می شود برخی از افراد مدل قبلی را جذابتر بدانند. اما این طراحی به اصطلاح خاص و متفاوت به سرعت توجه مردم را به خود جلب کرد و پس از آن همه پیشرفت نسل جدید مزدا را شناختند. در نگاه اول متوجه شدیم که به نظر می رسد عملکرد ورزشی مزدا 3 در کد ژنتیکی این نسل را ادامه داده است. در اینجا ، ما با ورودی های هوای بزرگ ، ضربه گیرها و بدنه جمع و جور ، کمی شبیه ماشین ، روبرو هستیم.

طراحی بدنه مزدا 3

برای "خرید قطعات مزدا 3" به سایت یدک یار سر بزنید. خطوط طراحی شده که روی کاپوت  و برآمدگی های خط سیال جانبی قرار گرفته اند به بینندگان کمک می کند تا ضمن لذت بردن از زیبایی آن، کارایی خوبی هم از این طراحی و مکانیسم داشته باشند. با نگاهی دقیق به زاویه ستون A و ستون C مشخص می شود که علاوه بر بحث آیرودینامیکی ، زاویه های نسبتاً تیز ستون A و ستون C نیز هیجان خاصی به خودرو می بخشد. .. چراغ های عقب و صندوق عقب مداوم با یک صندوق عقب زیبای مزدا ترکیب شده است که می تواند نظر افراد مختلف با سلایق متفاوت را جلب نماید.

مزدا 3

نمای داخل ماشین مزدا 3

یک داشبورد جذاب نیز در کابین وجود داشت. این پیشرفته تر از اتومبیل های امروزی است و به راحتی نمی توان گفت که تقریباً در سطح اتومبیل های امروزی است. به عنوان مثال ، نگاهی به صف آمپ و پشت و کنسول جذاب آن بیندازید. بسیار خوب طراحی شده است. حتی دسته های نسبتاً شلوغ نیز می تواند چشم راننده را جلب کند و با ارگونومی مناسب ، این احساس خوشایند همچنان پابرجاست.

ایمنی مزدا 3

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران زمانی که برای خرید یک خودرو اقدام می کنند، ایمنی آنها و مسافرانشان است.  خوب است بدانید که مزدا 3 در این امر موفق شده است و توانسته کیفیت مطلوب و قابل قبولی ایجاد کند. به ویژه این کیفیت و ایمنی در نمونه ی جدید مزدا 3 چشم گیر تر است.  مزدا 3 می تواند در آزمایش ها و تست های ایمنی کاملا موفق عمل کند.

آپشن های مزدا 3 و مزدا 3 جدید

مزدا 3 گزینه های ایمنی جدید شامل کیسه های هوا ، ترمزهای AS ، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، قفل مرکزی و کنترل از راه دور ، سیستم قفل دوتایی ، جلو و عقب واکنش پذیر به ضربه است که برای سیستم کنترل پایداری در حال حرکت ذکر شده است (DSC) و کمربند ایمنی قبل از کشش. مزدا از نظر ایمنی برای این مدل از هیچ چیز غافل نبوده است.

با توجه به قیمت ، گزینه ها و امکانات این خودرو در مزدا 3 جدید مشکلی نخواهید داشت. امکانات و گزینه های ارائه شده در مزدا 3 جدید بسیار کارآمد و متناسب با نیازهای راننده و سرنشینان است. همه دکمه ها و سوئیچ ها در مکان مناسب برای دسترسی افراد قرار دارند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 2,718
  • بازدید کلی : 10,152