loading...

yadakyar

  درباره ساندرو یکی از نتایج برجام و برخی تعاملات ارائه ی خودروهایی همچون رنو ساندرو است. ساندرو استگ وی طی همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد و یک نوع کراس اوور از نمونه ی معمولی رنو ساندرو ا

Hamid Reza Imani بازدید : 24 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

 

درباره ساندرو

یکی از نتایج برجام و برخی تعاملات ارائه ی خودروهایی همچون رنو ساندرو است. ساندرو استگ وی طی همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد و یک نوع کراس اوور از نمونه ی معمولی رنو ساندرو است که در ویژگی های جزئی مانند ارتفاع با آن تفاوت دارد. رنو ساندرو (Sandero) استپ وی در ابتدای سال 1395 در خط تولید قرار گرفت و در نیمه ی دوم سال 95 به بازار عرضه شد. این خودرو با برند داچیا در نمایشگاه ژنو در سال 2008 رونمایی شد و در سال 2009 با برند تخصصی رنو وارد بازار های کشور های مختلف از جمله ایران، مصر، روسیه، مکزیک، آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی شد. شما با مطالعه بقیه این مقاله میتوانید اطلاعاتی در مورد ساندرو بدست آورید. بعد از ارائه ی نمونه ی اولیه، ده ماه پس از آن، خودروی ساندرو استپ وی در بخش رنو برزیل رونمایی شد.برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "آپشن ساندرو" و "مشخصات ساندرو" با ما همراه باشید.

رنو ساندرو

 

در این مقاله میتوانید مطالبی در مورد "بررسی ساندرو" بخوانید. در واقع داچیا "ساندرو" بر اساس پلتفرم لوگان (ال90) طراحی و ساخته شده است و وارد بازار گردیده است. رنو ساندرو اتوماتیک - Renault Sandero Automatic ادر ایران با برند رنو ارائه می شود. در واقع بع دلیل موفقیت و محبوبیت ال 90 در ایران یک بک گراند ذهنی و پیش زمینه برای استقبال از نمونه ی ارتقا یافته و خودرویی با همان قالب آماده بود. رنو ساندرو این خودروی مورد نظر بود که وارد بازار ایران شد و علی رغم ایراد هایی که به آن گرفته شد توانست مورد استقبال قراربگیرد. شرکت پارس خودرو، که به نوعی تحت نظر سایپا به فعالیت می پردازد،  این خودرو  را مونتاژ و روانه ی بازار نمود. این اقدام ادامه یافت  و در سال 98 تحریم ها اعمال شده و تولید این خودرو متوقف شد.  رنو ساندرو در 2 تیپ معمولی و استپ وی عرضه شد.  

رنو ساندرو

ویژگی های فنی ساندرو

از ویژگی های فنی این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر 16  سوپاپه که حجمی برابر با 1598 سی‌سی دارد  اشاره کرد. این موتور می‌تواند 105 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5750 دور در دقیقه و 140 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 3750 دور در دقیقه تولید کند. موتورخودرو ساندرو استپ وی همان موتور K4M 696 مورد استفاده  در تندر 90 است.

به صلاح دید شرکت  پارس خودرو به عنوان شرکت مونتاژکننده ساندرو استپ وی  در کشور، این خودرو به همراه یکی از گیربکس‌های 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک تحویل خریدار ها می شود. در واقع مصرف سوخت خودرویی که مجهز به گیربکس دستی است در حالت ترکیبی 7 تا 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است و این  در حالی است که این عدد برای مدل اتوماتیک تقربا 8.3 برآورد می شود. حداکثر سرعت خودروساندرو  در مدل اتوماتیک 170 کیلومتر بر ساعت است  و شتاب صفر تا صد آن 11.5 ثانیه می باشد. درنمونه ی دستی این خودرو  پارامتر های گفته شده به ترتیب به اعداد 175 کیلومتر بر ساعت و 10.5 ثانیه تغییر می کنند.

 

کمپانی ‌ ایمنی Euro NCAP  از 5 ستاره ایمنی، با توجه به ملاک ها و ویژگی های این خودرو،  امتیاز 4 ستاره  را به این خودرو داده است.  همچنین استاندارد آلایندگی ساندرو استپ وی نیز یورو 4 است.

ویژگی های فنی

ترمز جلو دیسکی تهویه شونده

ترمز عقب کاسه‌ای

ABS

دو کیسه هوا راننده و سرنشین

سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی

 چراغ مه‌شکن جلو

آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن

 قفل مرکزی به‌ همراه کنترل از راه دور

سیستم ضد سرقت

 رینگ 15 اینچی آلومینیومی

 کنترل سیستم صوتی روی فرمان

 USB

قابلیت پخش CD به همراه 4  بلندگو

جالب است بدانید کهع بسیاری از متریال های این خودرو فرانسو اند. هندلینگ این خودرو از نکات منفی آن است که از عمکلرد خوبی برخوردار نیست اگرچه سعی شده است با به کار بردن تایر های پهن تر این ضعف گرفته شود. از طرفی نیز اتاقک ها و صندلی های آن خشک هستند و نشستن در آن حس راحتی لازم را ندارد. شتاب گیری این خودرو نیز تا حدی دچار مشکل است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 2,733
  • بازدید کلی : 10,167